Αβρααμ Παπαδοπουλος

Κρινιώ Νικολάου -ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΡΑΤΣΑ ΕΙΣΑΙ ΦΑΤΣΑ

Κρινιώ Νικολάου -ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΡΑΤΣΑ ΕΙΣΑΙ ΦΑΤΣΑ
Κρινιώ Νικολάου

Σάββατο, 2 Απριλίου 2016

ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΡΟ ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΙΓΑΙΟΥ


ΕΠΙΣΗΜΟ ΠΡΩΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΟΡΓΑΝΩΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΡΩΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΡΟ (ΟLYMPIADA FOR H2O). 

ΤΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΠΝΕΥΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΙ Η ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ Η ΒΑΣΗ. ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΟ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΩΝ, ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΩΝ EΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ ΣΕ ΔΗΜΟΥΣ, ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ, ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΔΙΕΘΝΗ ΜΜΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΟΛΛΑΠΛΟ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ: ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ,ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ, ΚΑΙ ΙΔΙΑIΤΕΡΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΓΕΝΕΩΝ. 



ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΑΝΑΖΗΤΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΟΛΗ, ΔΗΜΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΟΠΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ-ΟΔΗΓΟΙ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕΝΩΝ ΣΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΥΜΕ. ΑΝΑΖΗΤΟΥΜΕ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΗΘΟΣ, ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΜΙΣΘΟΙ ΠΡΕΣΒΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ. 

ΕΧΟΥΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ ΟΜΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΦΟΡΕΙΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑΣ, ΣΥΛΛΟΓΟΙ, ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ, ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΙΔΡΥΜΑΤΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΔΙΟ ΣΤΡAΤΗΓΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙ ΠΡΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΛΩΝ.


 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΟΣΟΥΣ ΜΕ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΣΤΗ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΠΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ. ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΛΙΘΑΡΑΚΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΠΟΥ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΕΧΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΔΙΕΘΝΩΣ. 

ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΡΧΗ ΕΝΟΣ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ. ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. (ΟΛΗ Η ΚΙΝΗΣΗ ΑΦΙΕΡΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝ, ΤΗΝ ΠΙΣΤΕΨΑΝ, ΤΗΝ ΤΑΞΙΔΕΨΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΑΝΑΠΑΥΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΑΝΑΤΟΛΗ).

γὰρ τίς εἶ; – ᾿Εγὼ μέν, φησίν, εἰμὶ ὁ Ποιμάνδρης, ὁ τῆς
αὐθεντίας νοῦς· οἶδα ὃ βούλει, καὶ σύνειμί σοι πανταχοῦ.
– φημὶ ἐγώ, Μαθεῖν θέλω τὰ ὄντα καὶ νοῆσαι τὴν τού-
των φύσιν καὶ γνῶναι τὸν θεόν· πῶς, ἔφην, ἀκοῦσαι βού-
λομαι. – φησὶν ἐμοὶ πάλιν, ῎Εχε νῷ σῷ ὅσα θέλεις
μαθεῖν, κἀγώ σε διδάξω.
τοῦτο εἰπὼν ἠλλάγη τῇ ἰδέᾳ, καὶ εὐθέως πάντα μοι
ἤνοικτο ῥοπῇ, καὶ ὁρῶ θέαν ἀόριστον, φῶς δὲ πάντα γεγε-
νημένα, εὔδιόν τε καὶ ἱλαρόν, καὶ ἠράσθην ἰδών. καὶ μετ'
ὀλίγον σκότος κατωφερὲς ἦν, ἐν μέρει γεγενημένον, φοβε-
ρόν τε καὶ στυγνόν, σκολιῶς ἐσπειραμένον, ὡς <ὄφει>
εἰκάσαι με· εἶτα μεταβαλλόμενον τὸ σκότος εἰς ὑγρᾶν
τινα φύσιν, ἀφάτως τεταραγμένην καὶ καπνὸν ἀποδι-
δοῦσαν, ὡς ἀπὸ πυρός, καί τινα ἦχον ἀποτελοῦσαν ἀνεκ-
λάλητον γοώδη· εἶτα βοὴ ἐξ αὐτῆς ἀσυνάρθρως ἐξεπέμ-
πετο, ὡς εἰκάσαι φωνῇ πυρός,
ἐκ δὲ φωτὸς ..... λόγος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

SECURITY AND CITIZENS

The history of the hellenes

popular