Αβρααμ Παπαδοπουλος

Κρινιώ Νικολάου -ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΡΑΤΣΑ ΕΙΣΑΙ ΦΑΤΣΑ

Κρινιώ Νικολάου -ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΡΑΤΣΑ ΕΙΣΑΙ ΦΑΤΣΑ
Κρινιώ Νικολάου

Παρασκευή, 15 Απριλίου 2016

ΜΑΧΗΤΕΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΣΚΟΤΕΙΝΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ Αρχιμανδρίτης Λαρίσης Σεραφείμ Δημόπουλος

ΜΑΧΗΤΕΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΣΚΟΤΕΙΝΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ!!!!
Ο Αρχιμανδρίτης Λαρίσης Σεραφείμ Δημόπουλος παρέδωσε για τον Ελληνικό λαό και για τον κόσμο ολόκληρο μια συγκλονιστική Αποκάλυψη για τους Μυστικούς Μαχητές που δεν γνωρίζαμε μέχρι σήμερα καν την ύπαρξη τους. Και βέβαια οι έχοντες πίστη Θεού Μεγάλη το δέχονται. Άραγε όμως σε πόσους ανθρώπους έφτασε αυτή η Μεγάλη Αποκάλυψη του Αρχιμανδρίτη Σεραφείμ; Δεν γνωρίζουμε.

Ας δούμε τι είπε ο Αρχιμανδρίτης Σεραφείμ για τους Μυστικούς Μαχητές κατά των δαιμόνων, οι οποίοι είναι άνθρωποι της διπλανής πόρτας, άνθρωποι κοσμικοί, όπως όλοι μας, τις περισσότερες φορές όμως άνθρωποι από τον Μοναχικό Βίο. Κανένας δε μπορεί να το προσδιορίσει αυτό.

Για να κατανοήσουμε τους “Μυστικούς’’, πρέπει να γνωρίζουμε τι σημαίνει το όνομά τους.


Η λέξη “Μυστικός” προέρχεται από τα μυστήρια των αρχαίων Ελλήνων, ιδιαίτερα από τα Ελευσίνια μυστήρια. Ο Ιεροφάντης έπαιρνε τους πιστούς του και τους οδηγούσε σε φοβερά σπήλαια, με τη δικαιολογία ότι εκεί κατοικούν οι θεοί, τους οποίους μπορούν να δουν και να λατρεύσουν. Ο Ιεροφάντης είχε σχέση με τα ακάθαρτα πνεύματα (δαίμονες) τα οποία ο ίδιος λάτρευε και προσκυνούσε. Οδηγούσε λοιπόν τους μειούμενους στο σπήλαιο και εκεί τους αποκάλυπτε τους δαίμονες, οι οποίοι εμφανίζονταν σαν θηρία με πολλά κεφάλια και από το στόμα τους έβγαζαν φωτιές, θειάφι και διάφορους θορύβους που προκαλούσαν φόβο και φρίκη στους μειούμενους. Έπειτα ορκιζόντουσαν να μην αποκαλύψουν σε κανέναν τι είδαν. Δηλαδή να το κρατήσουν μυστικό.

Στην Χριστιανική ορολογία “Μυστικός” ονομάζεται εκείνος στον οποίο αποκαλύφθηκε Ο Θεός. Είδε και άκουσε τη φωνή Του Θεού και δέχτηκε τις Θείες Ενέργειες (Φως, Θερμότητα, Χαρά, Ευδοκία). Σίγουρα θα αναρωτηθείτε πως είναι δυνατόν ο άνθρωπος, ο χωματένιος, να αξιώνεται να βλέπει Τον Θεό, τον ουρανό, τους αγίους, τους αγγέλους και τις μεγάλες μορφές της Αγίας Γραφής;

¨Όταν λέμε ότι βλέπει Τον Θεό και Τον ακούει ένας «Μυστικός» εννοούμε ότι Τον βλέπει και Τον ακούει μέσα από τα μάτια της ψυχής και της μεγάλης πίστης του προς Εκείνον.

Ο «Μυστικός» φτάνει στο σημείο αυτό, έπειτα από πολλούς κόπους και θυσίες. Τα στάδια είναι πέντε για κάποιους και για άλλους είναι τρία. Οι περισσότεροι ερευνητές συμφωνούν ότι είναι τρία.
Το πρώτο στάδιο είναι το πιο οδυνηρό και κουραστικό. Ο πιστός χρειάζεται πολύ μεγάλο αγώνα για να κόψει τα πάθη του, τις αδυναμίες του και γενικότερα τις ροπές του προς το κακό. Κάνει αποχή από το φαγητό, κοιμάται λίγο, ταλαιπωρείται, βασανίζεται, αυτοτιμωρείται. Πηγαίνει κόντρα στις επιθυμίες του. Όταν θελήσει να φάει δεν τρώει, όταν επιθυμεί να μιλήσει σιωπά, όταν θελήσει να φιλονικήσει αυτός ειρηνεύει, όταν η επιθυμία του λέει οργίσου αυτός μένει πράος. Με αυτές τις εναντιώσεις στις φυσικές απαιτήσεις ο άνθρωπος πετυχαίνει να επιβληθεί στις ορέξεις του και στο τέλος να τις κυβερνά και να τις κατευθύνει ο ίδιος. Γίνεται δηλαδή ένας ελεύθερος άνθρωπος. Σ’ αυτό τον αγώνα ζητά βοήθεια από Τη Θεία Χάρη και Το Θείο Έλεος. Προσεύχεται όλη μέρα και όλη νύχτα με το νου, με την καρδιά, με όλο του το είναι, όλο το χρόνο. Περιορίζει τις ανάγκες του στο ελάχιστο. Η τροφή και το νερό στον απαραίτητο βαθμό και ο ύπνος ελάχιστος.

Το δεύτερο στάδιο ακολουθεί το πρώτο. Η ψυχή του αγωνιστή στολίζεται με κάθε αρετή. Αγνότητα, Πραότητα, Ειρήνη, Υπομονή, Χαρά, Ταπεινοφροσύνη, Αγάπη, Αμνησικακία, Συγχωρητικότητα. Η καρδιά είναι γεμάτη γλυκύτητα και κατάνυξη. Η σιωπή και η πάλη με τα ακάθαρτα πνεύματα είναι τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του αγωνιστή. Η αρετή έχει πικρό τίμημα. Δεν είναι συναισθηματισμός αλλά οδύνη. Παλεύει ο αγωνιστής σώμα με σώμα με το διάβολο. Ο οποίος ανησυχεί όταν βλέπει αγωνιστές και τους μάχεται με όλες του τις δυνάμεις. Τους σπέρνει σκέψεις ταραχής, ακαταστασίας, μίσους, σαρκικού πόθου, επιθυμίες καλής τροφής, αναπαύσεως και φιλοδοξίας. Πολλούς τους βρίσκανε πρησμένους από το ξύλο και τα γρονθοκοπήματα «Ένιωθα τα χτυπήματα του διαβόλου σαν πυρωμένο σίδερο στο σώμα μου» έλεγε ένας ερημίτης.

Το τρίτο στάδιο της Μυστικής ζωής είναι η άνοδος στον ουρανό. Ο πιστός πηγαίνει στον ουρανό και βλέπει τον παράδεισο. Γεύεται και απολαμβάνει τη γλυκύτητα του παραδείσου και Του Ίδιου Του Θεού. Βλέπει τη δόξα των Αγίων, των Καλλινίκων μαρτύρων, των προφητών και των Αποστόλων. Χαίρεται και παίρνει κουράγιο για να τελειώσει τον αγώνα του και να πορευτεί και αυτός στον ουρανό, για να δικαστεί από Το Θεό και λάβει την αμοιβή των πόνων του και των θυσιών του.
Τέλος ο «Μυστικός» κατακοσμείται με τα χαρίσματα(θεραπεία και ανακούφιση των πιστών, προφητικό, ιαματικό, προορατικό και το χάρισμα της διδασκαλίας) ως αμοιβή για τους κόπους του. Ο κόπος ασκήσεως των «Μυστικών» είναι τα έρημα μέρη. Κατοικούν σε μικρές καλύβες, κάτω από πέτρες, πολλοί δε και στη ύπαιθρο. Τα ρούχα τους λιώνουν, το δέρμα τους ξεραίνεται και γίνεται σαν το καβούκι της χελώνας. Αποφεύγουν τη συναναστροφή με τους άλλους και ζουν μόνοι με Το Θεό. Αυτό βέβαια γίνεται όταν μιλάμε για «Μυστικούς» που ανήκουν στο μοναχισμό. Οι «Μυστικοί» στη διδασκαλία τους λένε ότι όποιος έχει Το Θεό στην καρδιά του, τότε η καρδιά του είναι ζεστή. Όταν η καρδιά έχει «ψύχος» βρίσκεται υπο δαιμονική ενέργεια γιατί ο διάβολος είναι ψυχρός. Τότε λένε ότι πρέπει να επικαλούμαστε Το Όνομα Του Θεού και Εκείνος θα έρθει να διώξει το «ψύχος» και να φέρει ζεστασιά στην καρδιά μας. Γιατί Ο Θεός μπορεί να φέρει ειρήνη στην καρδιά μας. Ο Θεός είναι Θεός ειρήνης!!!

Αυτά είπε ο Αρχιμανδρίτης Λαρίσης Σεραφείμ με την παράδοση του λόγου του στους ανθρώπους μέσω ενός βιβλίου με τίτλο «ΟΙ ΜΥΣΤΙΚΟΙ ΚΑΙ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥΣ» που εκδόθηκε στη Λάρισα το 2005 και μας εφιστά την προσοχή, να συνέλθουμε από την νάρκωση του κακού και να χρησιμοποιήσουμε το βιβλίο του σαν οδηγό για να ξεφύγουμε από το λαβύρινθο μιας ασφυκτικής, αισθησιακής και υλιστικής ζωής η οποία μας οδηγεί στη φθορά και καταστροφή της ψυχής και να κερδίσουμε Τη Θεία Φώτιση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

SECURITY AND CITIZENS

The history of the hellenes

popular